marielle-in-zuid-amerika.reismee.nl

Welkom op mijn Blog!

Hallo en welkom op mijn blog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van mijn avontuur in Zuid-Amerika. Waar ik een jaar voor Stichting Ayni als vrijwillig projectcoördinator ga werken in Bolivia. En hopelijk tussendoor veel mooie reisjes mag maken.

Ik probeer jullie regelmatig op de hoogte te houden via deze site. Check dan ook de verhalen en foto's, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Laat vooral af en toe een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Marielle

Vera

Jo Jel, zit ik hier aan het einde van een drukke dag in het eerste lentezonnetje met een glimlach op mijn gezicht jouw verhaal te lezen, ik kijk nu al uit naar de volgende! Goed bezig en heel veel succes en plezier x Vera

Een van de mannen!

Heerlijk verhaal jellebel!!! Ga zo door is super fijn om te lezen. Ik mis je wel hoor hier in het koude landje. Keep us posted over je volgende verhaal, ????

Meneer Panfluit!

Jelllieee fantastischhh verhaal! Klinkt ultra heerlijk! Fijn dat je al zoveel coole spontane dingen op je pad kwamen! Ga vooral zo door!! Je hoofd staat volgens mij wel uit?